Μάικλ Τζόρνταν και ΝΙΚΕ είναι σχεδόν συνώνυμα πλέον. Στο μυαλό κάθε μπασκετικού είναι άρρηκτα δεμένα. Η ΝΙΚΕ πόνταρε στον Τζόρνταν, ο μάνατζέρ του επέμεινε στη ΝΙΚΕ και όχι στην adidas την οποία ο ίδιος ο άσος των Μπουλς ήθελε αρχικά και τελικά κανένας δεν έχασε.
Παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρονη πρόβλεψη για κέρδη που είχε κάνει η ΝΙΚΕ όταν πλησίασε αρχικά τον Τζόρνταν. Αυτό που υπολόγιζαν οι άνθρωποι της εταιρίας έφτανε σε έσοδα της τάξης των 3 εκατομμυρίων δολλαρίων στα τέσσερα πρώτα χρόνια. Πρέπει να είναι το λάθος για το οποίο χάρηκαν περισσότερο οι άνθρωποι του μάρκετινγκ, καθώς έπαιξαν πολύ, πάρα πολύ έξω στους υπολογισμούς τους. Η σχέση των δύο έφερε στα ταμεία της ΝΙΚΕ 126 εκατομμύρια δολλάρια σε ένα χρόνο!
Οι δύο πλευρές χρωστάνε πολλά στον μάνατζερ του Τζόρνταν, Ντέιβιντ Φαλκ, ο οποίος έπεισε μετά κόπων και βασάνων τον πελάτη του να πει το "ναι" όχι στην Adidas με την οποία είχε συμβόλαιο το ΝΒΑ και πολλοί από τους πρωτοκλασσάτους παίκτες, αλλά σε μια ανερχόμενη εταιρία που θα έδινε στον ίδιο όλη την προσοχή. Το ρόλο του έπαιξε και το ίδιο το ΝΒΑ βέβαια άθελά του. Όταν βγήκαν τα Air απαγορεύτηκαν από το ΝΒΑ, εν μέσω άλλων γιατί πολλοί θεωρούσαν πως δημιουργούσαν ένα διαφορετικό στάτους, κάνοντάς τα ανάρπαστα ανάμεσα τους νεαρούς των playground και όχι μόνο! Από τις περιπτώσεις που το κάθε κομμάτι "έπεσε" στη σωστή θέση!