21.7 C
Athens
Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024

Η ψηφιακή εκτόξευση του Παγκοσμίου Κυπέλλου (infographics)

Ακόμα ένα «παράθυρο» της FIBA για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2019, το πέμπτο κατά σειρά, κέρδισε το ενδιαφέρον των φιλάθλων.

Μεγάλη επιδραστικότητα είχαν και οι αγώνες που διεξήχθησαν στα τέλη Νοεμβρίου και στις αρχές Δεκεμβρίου σε Ευρώπη, Αμερική, Αφρική, Ασία και Ωκεανία, με τις «μάχες» για την πρόκριση των Εθνικών στο μεγάλο «ραντεβού» του επόμενου καλοκαιριού (31/08-15/09/2019) να κορυφώνονται. Οι φίλαθλοι γέμισαν τα γήπεδα μπάσκετ, αλλά είχαν και έντονη παρουσία στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενδεικτικά, αναφέρουμε…

-Με 200.000 downloads, η εφαρμογή του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Κίνας έγινε η νούμερο ένα αθλητική εφαρμογή σε δεκατρείς χώρες: Αγκόλα, Μπαχάμες, Δομινικανή Δημοκρατία, Εσθονία, Ισλανδία, Λετονία, Λίβανος, Λιθουανία, Φιλιππίνες, Κατάρ, Σενεγάλη, Ουρουγουάη, Τερκς και Κέικος.
-Η χρήση της εφαρμογής έπαιξε ρόλο ώστε τα βίντεο που ήταν σχετικά με το τελευταίο «παράθυρο» της Διεθνούς Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης να μετρήσουν 91 εκατ. θεάσεις, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ από την έναρξη των προκριματικών αγώνων για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2019.

-Συνολικά, σε είκοσι παιχνίδια του πέμπτου «παραθύρου» είχαμε sold out.
-Παρατηρήθηκε, επίσης, ότι τους επίσημους λογαριασμούς της Διεθνούς Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης στα social media  ακολούθησαν επιπλέον ένα εκατ. άνθρωποι παγκοσμίως.

-Συνολικά 285 εκατ. άνθρωποι έκαναν reach στους λογαριασμούς του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2019 στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ καμπάνια #thisismyhouse μέτρησε 580 εκατ. προβολές.
-Οι υψηλότεροι αριθμοί θεατών σημειώθηκαν στους εξής αγώνες: Φιλιππίνες-Καζακστάν 16.798, Φιλιππίνες-Ιράν 14.798, Κίνα-Χονγκ Κονγκ 11.000, Ουρουγουάη-ΗΠΑ 10.000, Ουρουγουάη-Πουέρτο Ρίκο 10.000, Αργεντινή-ΗΠΑ 10.000, Αργεντινή-Μεξικό 9.900 και Τουρκία-Ισπανία 9.482.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ