Ο Προμηθέας είναι ο κόσμος του και με γνώμονα εκείνον λειτουργεί πάντα ο σύλλογος, ο οποίος προχώρησε σε ακόμα μία πρωτοποριακή κίνηση.
Οι Πατρινοί ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τη γνώμη των φιλάθλων τους και, μάλιστα, δημιούργησαν ερωτηματολόγιο που αφορά στην εμπειρία τους στο «Δημήτρης Τόφαλος», στα φετινά εντός έδρας παιχνίδια τους στη Stoiximan.gr Basket League, προκειμένου -ανάλογα με τα αποτελέσματα- να βελτιώσουν το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Η ανακοίνωση: «Η ΚΑΕ Προμηθέας Πάτρας στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών που προσφέρει στους φιλάθλους της, δημιούργησε το κάτωθι ερωτηματολόγιο, με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση της εμπειρίας αγώνα στο ΠΕΑΚ «Δ. Τόφαλος». Στο ερωτηματολόγιο συμπεριλαμβάνονται ερωτήσεις σχετικά με τον βαθμό ικανοποίησης από διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την εμπειρία παρακολούθησης ενός αγώνα, ενώ υπάρχουν και ανοικτού τύπου ερωτήσεις, για ιδέες και προτάσεις των φιλάθλων του Προμηθέα Πάτρας. Για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτείται ελάχιστος χρόνος, ικανό όμως διάστημα για να βοηθήσει τα μέγιστα την ομάδα, στη δημιουργία όλων των απαραίτητων συνθηκών που θα βελτιώσουν το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών. Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και περιορίζεται μόνο στα απαραίτητα δημογραφικά στοιχεία (φύλο, ηλικία κ.ά.). Μαζί, κάνουμε την ομάδα μας πιο δυνατή! #pame_mazi».