31.1 C
Athens
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου, 2024

Κάνουν «πάταγο» σε προσέλευση και social media τα «παράθυρα»! (pics+vid)

Τα «παράθυρα» της FIBA αποδεικνύονται ένα επιτυχημένο εγχείρημα, και μάλιστα υπό τις συνθήκες που διεξάγεται, με την πληρότητα των γηπέδων και την ανταπόκριση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης να αποτελούν απτές αποδείξεις.

Η FIBA ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο τα «παράθυρα» των προκριματικών αγώνων για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2019, το οποίο θα διεξαχθεί στην Κίνα, με τις συνθήκες να μην είναι οι πλέον κατάλληλες. Η δεδομένη απουσία των παικτών που αγωνίζονται στο ΝΒΑ, αλλά και εκείνων που παίζουν στην Ευρωλίγκα, ήτοι πολλών βασικών στελεχών και εμβληματικών φιγούρων για αρκετές εθνικές ομάδες, μπορεί να φαινόταν «εμπόδιο», αλλά η Παγκόσμια Ομοσπονδία πόνταρε κατά βάση στη «δίψα» του κοινού να παρακολουθεί το αντιπροσωπευτικό του συγκρότημα με παιχνίδια στη διάρκεια της χρονιάς, μαζί με άλλους παράγοντες, για τους οποίους πίστεψε πως θα τη δικαίωναν.

Η πίστη της αυτή, μοιάζει να αποδίδει «καρπούς» όσο περνά ο καιρός. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι περισσότεροι από 300.000 φιλάθλους έκοψαν εισιτήριο, για να δουν την πατρίδα τους να αγωνίζεται στους προκριματικούς αγώνες, για δεύτερη φορά. Στην Ευρώπη, επί παραδείγματι, σε 32 παιχνίδια του «παραθύρου» του Φεβρουαρίου, η μέση πληρότητα γηπέδων βρέθηκε στο 80%, ενώ τόσο στην Ασία και στην Αμερική υπάρχει ο ίδιος ζήλος. Οι Βραζιλιάνοι, μάλιστα, ήταν εκείνοι που σημείωσαν τη μεγαλύτερη προσέλευση, με τον αριθμό των 10.550 στην Γκοϊάνα.

Τα καλά νέα για την Παγκόσμια Ομοσπονδία, όμως, εντοπίζονται και στις ψηφιακές της πλατφόρμες. Με σύνθημα το hashtag #thisismyhouse, η καμπάνια αυτή στα social media σημείωσε αύξηση της τάξης του 46% στο «παράθυρο» του Φεβρουαρίου, σε σύγκριση με εκείνο του Νοεμβρίου. Σε καθαρά νούμερα, οι 598 εκατομμύρια αναφορές στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με το hashtag #thisismyhouse τον Νοέμβριο, έδωσαν θέση στις 878 εκατομμύρια αναφορές τον Φεβρουάριο.

Δείτε, για παράδειγμα, τι αναπόκριση υπήρξε στο ερώτημα της FIBA «What's your House», ελληνιστί «ποιο είναι το σπίτι σας;».

Και δεν τελειώνει εκεί η καταμέτρηση! Ακόμη πιο εντυπωσιακό στοιχείο, είναι οι 60 εκαττομύρια θεάσεις βίντεο από το ίδιο «παράθυρο», ενώ τον Νοέμβριο σημειώθηκαν 27 εκατομμύρια θεάσεις. Μπορείτε να δείτε, για παράδειγμα, το βίντεο των 25 κορυφαίων καρφωμάτων, που συγκέντρωσε 464.129 προβολές μόνο στο Facebook.

Όλα αυτά, ασφαλώς, δεν αποτελούν παρά εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα για την προσπάθεια που έχει καταβληθεί, για να επιστρέψουν οι εθνικές ομάδες... στο σπίτι τους, με αγώνες στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί πως, πριν από το τέλος του πρώτου γύρου των προκριματικών του Μουντομπάσκετ, έχει απομείνει άλλο ένα «παράθυρο» μεταξύ Ιουνίου-Ιουλίου, στο οποίο υπάρχει η πιθανότητα να αγωνιστούν αρκετοί παίκτες, από τους προαναφερθέντες που δεν μπόρεσαν να είναι παρόντες στα πρώτα δύο.

Μπορείτε, ακολούθως, να δείτε σε μία σαφή γραφική απεικόνιση, το τι πέτυχε το δεύτερο «παράθυρο» των προκριματικών...



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ