Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Basketball Champions League διοργάνωσε στα γραφεία του στη Γενεύη εργαστήρι για μάρκεντινγκ και νέες τεχνολογίες με τη συμμετοχή εκπροσώπων από τις 32 ομάδες του. Στη διάρκειά του οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για διάφορες καινοτόμες τεχνικές στο κομμάτι του μάρκετινγκ, καθώς και για στρατηγικές στους τομείς των εισιτηρίων, των media, των ψηφιακών μέσων και της ανάμιξης των φιλάθλων στο μπασκετικό θέαμα.
"Ο βασικός στόχος αυτού του εργαστηρίου είναι να εναρμονιστούν όλες οι ομάδες σε θέματα μάρκετινγκ, εισιτηρίων και ψηφιακών μέσων, αλλά και να δοθεί έμφαση στις υπηρεσίες media και επικοινωνίας που προσφέρονται στους συλλόγους μας. Αυτός ο τύπος των συναντήσεων είναι μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για να μεγαλώσουμε την κοινότητά μας, να αποκτήσουμε εμπειρίες και να αναπτύξουμε τη διοργάνωση", δήλωσε ο Πατρίκ Κομνηνός.
Ανάμεσα σε όσους προσκλήθηκαν για να παρουσιάσουν τις ιδέες τους ήταν και πρώη επικεφαλής ψηφιακών μέσων της ποδοσφαιρικής ομάδας της Μάντσεστερ Σίτι, Ρίτσαρντ Έιερς.