Ολοένα και περισσότερος κόσμος ακολουθεί το Basketball Champions League, το οποίο στη μόλις δεύτερη διοργάνωσή του κατάφερε να μπει στην καρδιά των Ευρωπαίων φιλάθλων κι όχι μόνο.
Η διοργανώτρια αρχή παρουσίασε τους στατιστικούς απολογισμούς όσον αφορά στο ρυθμό ανάπτυξης της διοργάνωσης στα γνωστότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί. Το BCL παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη από όλες τις ευρωπαϊκές λίγκες, είναι χαρακτηριστικό πως περισσότεροι από 120 εκατ. άνθρωποι αλληλεπίδρασαν μέσω των social media, με τις προβολές των βίντεο της διοργάνωσης να φθάνουν στον αριθμό των 44 εκατ.
Το Φάιναλ Φορ, που έλαβε χώρα στο ΟΑΚΑ με την ΑΕΚ να κατακτάει τον τίτλο, συνδυάστηκε με αύξηση κατά 94% στις προβολές των βίντεο εν συγκρίσει με όσους ενδιαφέρθηκαν για τους αγώνες που έγιναν ένα χρόνο πριν στην Τενερίφη. Συνολικά, 18.800.000 άνθρωποι είδαν τα βίντεο που ανέβηκαν σε όλους τους επίσημους λογαριασμούς του Basketball Champions League στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συγκεκριμένα, σε περισσότερους από 1.500.000 ανθρώπους «αρέσει» ήδη η σελίδα της διοργάνωσης στο Facebook. Στο Twitter την ακολουθούν περισσότεροι από 380.000 και στο Instagram περίπου 574.000. Επίσης, οι συνδρομητές της στο Youtube ξεπερνούν, μέχρι στιγμής, τους 420.000. Τη, δε, επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης επισκέφθηκαν κατά τη διάρκεια της σεζόν 2017-2018 πάνω από 2.300.000 φορές.
Πρωταθλήτρια και στα social media ήταν η ΑΕΚ, με την αύξηση να ανέρχεται σε ποσοστό 35%, ενώ την ακολούθησαν η φιναλίστ Μονακό, η Αβελίνο, η Βενέτσια και η Μπεσίκτας. Πρώτος και με διαφορά ήταν και ο «ποδοσφαιριστής» Γιαννούλης Λαρεντζάκης, καθώς η δημοσίευση της εκπληκτικής ενέργειάς του απέναντι στη Στρασμπούρ θεάθηκε περισσότερες από δέκα εκατ. φορές και αποτέλεσε την ανάρτηση που «μοιράστηκε» περισσότερες φορές από κάθε άλλη φέτος. Επίσης, οι επισκέπτες από την Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 16% σε σχέση με πέρυσι. Ήταν η μεγαλύτερη αύξηση από όλες τις χώρες. Ακολούθησαν η Γερμανία (12%), η Ισπανία (10%), η Ιταλία (9%), η Γαλλία (7%), η Τουρκία (6%) και οι ΗΠΑ (5%).
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η διοργάνωση έχτισε επί της πολύ επιτυχημένης παρουσίας της στα social media από την πρώτη σεζόν. Στο τέλος της παρθενικής χρονιάς, πάνω από 1.700.000 άνθρωποι ακολουθούσαν το Basketball Champions League στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Η εκτόξευση έπειτα από δύο σεζόν είναι εντυπωσιακή. Το Basketball Champions League υπάρχει για να επεκτείνει το μπάσκετ ανά την Ευρώπη. Στηρίζεται σε καθιερωμένες αθλητικές αρχές και είναι αναπόσπαστο μέρος του νέου συστήματος του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που διαπιστώνουμε ότι οι δύο πρώτες σεζόν άρεσαν τόσο στους φιλάθλους και τις ομάδες», ανέφερε σχετικά ο εκτελεστικός διευθυντής του BCL, Πάτρικ Κομνηνός.