Η Σελέν Ερντέμ συνεχίζει ως... φαινόμενο στην Ελλάδα και ανέλαβε τα ηνία του Παναθηναϊκού, με το Basketa.gr να παρουσιάζει την Τουρκάλα προπονήτρια και μια προσωπικότητα, που ξεπερνά τα όρια των τεσσάρων γραμμών του παρκέ, ικανή να στείλει μηνύματα και να αφήσει ένα ισχυρό αποτύπωμα.
Το αίτημα είχε αρχίσει να... ψελλίζεται από τα χείλη των φίλων του Παναθηναϊκού, μετά τον αποκλεισμό από τον Ολυμπιακό στο Final-4 του Κυπέλλου Ελλάδας, που έφερε απογοήτευση για τον τρόπο που αυτός ήρθε, αλλά και τη σπουδαία εμφάνιση του ΠΑΣ Γιάννινα στον τελικό, παρά την ήττα από τις «ερυθρόλευκες», επίσης χάνοντας την υπέρ τους διαφορά. Τα μεγέθη ήταν τέτοια, άλλωστε, που περισσότερο η παρουσία των Ηπειρωτών μέτρησε και, μάλιστα, ανέδειξαν μια προσωπικότητά τους, ως εκ των μορφών των ημερών στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Για να είμαστε ειλικρινείς, αν έβλεπε κανείς την έκφραση του Γιώργου Σίμου και των παικτριών του θα καταλάβαινε, ότι κανείς δε στενοχωρήθηκε περισσότερο. Με τις υποχρεώσεις του πρωταθλήματος να έρχονται, ωστόσο, δεν ήταν λίγοι όσοι εκφράζονταν υπέρ της Σελέν Ερντέμ, βλέποντας τη δουλειά της στα Ιωάννινα και, κυρίως, την επιβλητική της προσωπικότητα, στοιχεία που έκαναν μια ολόκληρη πόλη να παρακολουθεί τους αγώνες της ομάδας μπάσκετ του ΠΑΣ. Τώρα, πια, και μετά την παραίτηση του κόουτς Σίμου, που έφερε την πρόσληψή της, η Τουρκάλα τεχνικός παίρνει θέση στο Κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος», τον ιστορικό «Τάφο του Ινδού», ως η πρώτη ξένη στον πάγκο του τμήματος μπάσκετ γυναικών των «πρασίνων».
Η ίδια, από την πρώτη μέρα που πάτησε το πόδι της στην χώρα μας, απολαμβάνοντας τις βόλτες της αρχικά γύρω από τη λίμνη των Ιωαννίνων, προκάλεσε αίσθηση και στον Παναθηναϊκό ζητήθηκε να... προλάβει η διοίκηση, από τη στιγμή που άνοιξε ο δρόμος στο τέλος της κανονικής περιόδου της Α1 Γυναικών. Και αφήνοντας τη δική της... αυτοκρατορική εσάνς, μην κρύβοντας ότι είδωλό της είναι ο άλλοτε προπονητής του ποδοσφαιρικού τμήματος και «θρύλος» του τουρκικού ποδοσφαίρου, Φατίχ Τερίμ, έρχεται να αφήσει το αποτύπωμά της.
Μια προσωπικότητα που αφήνει το αποτύπωμά της
Η Σελέν Ερντέμ είναι, αναμφισβήτητα, από τις προσωπικότητες της χρονιάς στο ελληνικό μπάσκετ και, φυσικά, το μπάσκετ Γυναικών, με ένα αποτύπωμα που έγινε ακόμη πιο αισθητό στο Ηράκλειο. Για το παρελθόν της, αρκεί να κάνει κανείς μια αναζήτηση ως προς την προπονητική, αποτελώντας μέλος της Εθνικής Γυναικών της Τουρκίας και αποκτώντας σημαντικές παραστάσεις στην Αττάλεια, προτού έρθει στην χώρα μας για να γίνει άμεσα αντικείμενο συζήτησης.
Η όποια αναφορά στην εμφάνισή της είναι επιδερμική. Το πιο σημαντικό είναι η ενέργεια, το πάθος και η αποφασιστικότητά της, που ενέπνευσαν μια ολόκληρη πόλη και, πλέον, καλείται με τα ίδια στοιχεία να εμπνεύσει έναν ολόκληρο σύλλογο, ώστε να επανέλθει στο «θρόνο» του πρωταθλητή. Η ίδια, σε δηλώσεις της, είπε πως «θέλω να πω στα κορίτσια πάντα να παλεύουν, να μην κάνουν ποτέ βήμα πίσω». Αυτές τις φράσεις χρησιμοποίησε και άλλες πολλές, που αποτελούν έμπνευση ανεξαρτήτως φύλου, αξιοποιώντας την εμβέλεια, που συνειδητοποιεί πως έχει με την προσωπικότητά της.
Έχει παραδεχθεί, άλλωστε, στο παρελθόν, ότι... κολλούσε αυτοκόλλητα στο παρκέ, ξεκινώντας για να φτάσει σε αυτό το σημείο. Αν ψάχναμε ένα πρόσωπο σε αυτή τη διοργάνωση, αυτή θα διαλέγαμε, καθώς είχε πολλά να μάθει σε όλους τις τελευταίες μέρες, με την παρουσία της να δημιουργεί αίσθηση, για τους λόγους που και η ίδια θα ήθελε.
Με πρότυπο τον Φατίχ Τερίμ, άλλωστε, δύσκολα θα μπορούσε να έχει διαφορετικό στυλ από τον «αυτοκράτορα» του τουρκικού ποδοσφαίρου, που πέρυσι είχε κοουτσάρει τον Παναθηναϊκό, ενώ διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με τον Εργκίν Αταμάν, τον οποίο εξίσου θαυμάζει. Βαδίζοντας σε αυτό το δρόμο, επιδιώκει να υλοποιήσει τα δικά της όνειρα, τα οποία φάνηκε από νωρίς στη θητεία της στον ΠΑΣ, ότι θα έβρισαν σπίτι σε ένα μεγάλο σύλλογο.
Η Σελέν Ερντέμ, κάπως έτσι, δεν μπορούσε να μη δεχθεί την πρόκληση του Παναθηναϊκού, με την πρώτη φάση της συνεργασίας τους να αφορά τα playoffs. Δείχνει, όμως, να έχει και τα εφόδια για να γίνει η «αυτοκράτειρα», κατ' όνομα του ειδώλου της, που θα κατοικοεδρεύσει στον «Τάφο».