15 C
Athens
Δευτέρα, 4 Μαρτίου, 2024

Παναθηναϊκός-Μπολόνια 90-76: Ομάδα από «ατσάλι» που τον κάνει να ονειρεύεται! (pics)

Ο Παναθηναϊκός είδε την ισχυρή Μπολόνια να έρχεται στο σπίτι του με αέρα νικητή από το 6-2 των πρώτων οκτώ αγώνων, αλλά... την ξέκανε κι αυτή με πολλούς πρωταγωνιστές στο παρκέ σε άμυνα κι επίθεση σε κρίσιμες στιγμές του αγώνα, ένα ΟΑΚΑ «καυτό» από την αρχή έως το τέλος κι έναν χαρακτήρα από «γρανίτη», για να έρθει με 90-76 η δεύτερη νίκη στη «διαβολοβδομάδα» της Ευρωλίγκα, που μετατρέπει σε θετικό το συντελεστή εννέα αγώνων (5-4) και, κυρίως, κάνει δικαίως με τον καιρό τους πάντες να ονειρεύονται.

Η διάθεση της Μπολόνια να «χτυπήσει» χαμηλά με Σενγκέλια και Ντάνστον φάνηκε εξαρχής, όμως και ο Μήτογλου με τον Μπαλτσερόφσκι δημιούργησαν ένα καλό δίδυμο ψηλών, έχοντας ως συμπαραστάτη έναν εξαιρετικό αμυντικά Ναν, που πήρε και πρωτοβουλίες επιθετικά (16-11 στο 7'). Με τον Μήτογλου ασταμάτητο και την «πράσινη» άμυνα να μην αφήνει άλλες επιλογές, πέραν κάποιων προσωπικών ενεργειών του Μπελινέλι, το πρώτο δεκάλεπτο έκλεισε υπέρ του Παναθηναϊκού (21-15).

Με τον Ναν σε πρώτο πλάνο και τους Μήτογλου-Μπαλτσερόφσκι να αξιοποιούν τη δημιουργία του Σλούκα, τη στιγμή που ο Λεσόρ χρεωνόταν με τρίτο φάουλ, οι παίκτες του Αταμάν άρχισαν να «χτίζουν» διαφορά (34-26 στο 16'). Με λύσεις από την περιφέρεια, όμως, και τον Μπελινέλι σε εκπληκτική κατάσταση επιθετικά, ενώ παράλληλα και ο Μπαλτσερόφσκι χρεώθηκε με τρίτο φάουλ, δημιουργώντας μια δύσκολη «εξίσωση» στην «πράσινη» ρακέτα, η ιταλική ομάδα «ροκάνισε» τη διαφορά σε απόσταση τριπόντου στο ημίχρονο (45-42).

Ο εκπληκτικός Μπελινέλι σκόραρε δύο φορές από μακριά για να δώσει προβάδισμα στη Βίρτους στο ξεκίνημα της τρίτης περιόδου (47-48), για να ακολουθήσει ένα γαϊτανάκι εναλλαγής των δύο ομάδων. Οι παίκτες του Μπάνκι εκφράζονταν κυρίως από τον Ιταλό σούπερ σταρ και τις προσπάθειες του Σενγκέλια, που «έφθειραν» τον Μήτογλου παράλληλα, ενώ ο Αταμάν είδε τον Βιλντόζα να ενεργοποιείται και να δίνει λύσεις, διατηρώντας την ομάδα του σε επαφή με το σκορ προς το τέλος του δεκαλέπτου με τη δική του ενέργεια και τις πρωτοβουλίες, αν και οι φιλοξενούμενοι θα έμπαιναν με προβάδισμα «βραχείας κεφαλής» στο φινάλε (62-63).

Η Μπολόνια έμοιαζε να αποκτά τον έλεγχο στην έναρξη του τελευταίου δεκαλέπτου με τέσσερις αναπάντητους πόντους στις δύο πρώτες επιθέσεις της, όμως ο Γκριγκόνις «ξεκόλλησε» τον Παναθηναϊκό με γκολ-φάουλ και ασίστ για καλάθι του Μήτογλου, που έφεραν την απόλυτη ισορροπία ακριβώς στα 6.5 λεπτά για τη λήξη (67-67). Μετά το τάιμ άουττου Μπάνκι, ο Λεσόρ που έμεινε μέσα παρά το τέταρτο φάουλ του, εμφανίστηκε επιθετικά και η μορφή του αγώνα άλλαξε με ένα σερί 8-0, που έδειχνε να δίνει τον πρώτο λόγο στο «τριφύλλι» (75-67 στο 36'), το οποίο μάλιστα μετά από λίγο θα έπαιρνε διψήφιο προβάδισμα με βολή του Σλούκα σε τεχνική ποινή ως πέμπτο φάουλ του Μπελινέλι (80-70 στο 37'). Ο Μήτογλου ανέλαβε για το... σβήσιμο να παραδώσει λίγο ακόμη «σόου» κι εκεί ουσιαστικά το παιχνίδι πήρε οριστική τροπή υπέρ των γηπεδούχων, που πανηγύρισαν το «2 στα 2» στη «διαβολοβδομάδα» (90-76).

Δεκάλεπτα: 21-15, 45-42, 62-63, 90-76

ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΣ: Πολλοί παίκτες έκαναν σπουδαίο παιχνίδι, με τον Ναν να μπαίνει πια... στο πνεύμα, τον Σλούκα να δημιουργεί, τους Βιλντόζα, Γκριγκόνις και Λεσόρ να εμφανίζονται, όταν τα πράγματα δυσκόλεψαν, τον Μπαλτσερόφσκι να είναι επίσης θετικός. Οι εμφανίσεις του Ντίνου Μήτογλου, όμως, «σκεπάζουν» τα πάντα, με τον διεθνή φόργουορντ να είναι σε... άγρια κατάσταση και εκ νέου απολαυστικός με double double 24 πόντων και 10 ριμπάουντ, σκοράροντας με 6/7 δίποντα, 3/6 τρίποντα και 3/3 βολές σε σχεδόν 35 λεπτά συμμετοχής.

ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ: Μπορεί να είναι δύο απλοί αριθμοί, αλλά έχουν σημασία για την οικονομία του αγώνα. Η Μπολόνια περίμενε σχεδόν τα πάντα από Μπελινέλι και Σενγκέλια και ήταν, μάλιστα, οι μόνοι «διψήφιοι» της, ενώ ο Παναθηναϊκός εκτός των 24 πόντων του Ντίνου Μήτογλου, βρήκε λύσεις 10-11 πόντων από άλλους πέντε παίκτες (Βιλντόζα, Μπαλτσερόφσκι, Σλούκας, Ναν, Λεσόρ), κάτι που στο τέλος μέτρησε.

Δείτε τα στατιστικά του αγώνα ΕΔΩ.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ