21.9 C
Athens
Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024

ΝΒΑ: Ο «εμπορικός» Κάρι, η τρέλα του Ουεμπανιάμα και ο σταθερός Γιάννης (pics)

Ο Στεφ Κάρι αποτελεί σταθερά μια ατραξιόν του ΝΒΑ, κάτι που φαίνεται και από το γεγονός, ότι για ακόμη μια φορά είναι πρώτος σε πωλήσεις εμφανίσεων παικτών του κορυφαίου πρωταθλήματος, με τους ΛεΜπρόν Τζέιμς και Τζέισον Τέιτουμ να ακολουθούν, ενώ ο φοβερός Βίκτορ Ουεμπενιάμα και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο κλείνουν την πεντάδα.

Το ΝΒΑ έχει αποδείξει με κάθε τρόπο, ότι αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη, με την εμπορικότητα του να είναι όλο και μεγαλύτερη κάθε χρόνο, φτάνοντας φυσικά στο βαθμό της προσωποποίησης για τους αθλητές, που μετατρέπονται σε σούπερ σταρ. Μία από αυτές τις περιπτώσεις είναι, βεβαίως, και ο δικός μας Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος σταθερά βρίσκεται στους πιο δημοφιλείς στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Ο Έλληνας σούπερ σταρ έχει τη δική του θέση στην πρώτη πεντάδα ανάμεσα στους 15 παίκτες με τις περισσότερες πωλήσεις σε φανέλες, με τον Βίκτορ Ουεμπανιάμα στην πρώτη του χρονιά να έχει ήδη καταφέρει να προκαλέσει τέτοια... μανία που τον έχει φέρει στην τέταρτη θέση της σχετικής λίστας. Ο Στεφ Κάρι, φυσικά, είναι σταθερά κορυφαίος στην προτίμηση του κοινού, με τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και τον Τζέισον Τέιτουμ να ακολουθούν στην πρώτη τριάδα, σε μια λίστα με παίκτες, όπως ο Λούκα Ντόντσιτς, ο Κέβιν Ντουράντ, ο Ντέιμιαν Λίλαρντ, ο Τζοέλ Εμπίντ, ο Νίκολα Γιόκιτς και άλλοι.

Αναφορικά με τις πιο εμπορικές ομάδες της λίγκας, το brand των Λέικερς δύσκολα θα μπορούσε να ξεπεραστεί από τους Σέλτικς, παρά την εξαιρετική δουλειά των «τριφυλλοφόρων» τα τελευταία χρόνια, που όμως κατάφεραν να βάλουν από κάτω άλλες σπουδαίες ομάδες, όπως οι Ουόριορς που είχαν ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια, οι Μπακς ή οι Μπουλς. Εντύπωση, βέβαια, προκαλεί το ότι απόντες από την πρώτη δεκάδα είναι οι Νικς, με την πόλη της Νέας Υόρκης πάντοτε να είναι «κράχτης» για οποιαδήποτε αγορά φανέλας ομάδας της μεγαλούπολης, ωστόσο μάλλον η απουσία οποιασδήποτε αγωνιστικής επιτυχίας εδώ και δεκαετίες έχει μάλλον επιδράσει και στο ίδιο το brand.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ