Μπορεί ο δεύτερος γύρος της Basket League να άρχισε χωρίς να υπάρχει κεντρικός χορηγός στο πρωτάθλημα, μπορεί η πλειοψηφία των ομάδων να ασχολείται περισσότερο με το πώς θα μείνουν λίγοι για να παίρνουν 5-10 παραπάνω χιλιάρικα από τα πενιχρά κεντρικά έσοδα, μπορεί τα μισά γήπεδα να φιλοξενούν συγγενείς και φίλους, με κανονικό μέτρημα και όχι το... θαυματουργό του ολ σταρ που οι 2.500 άνθρωποι "βαφτίστηκαν" 8.500 και γελάνε ακόμα τα άδεια καθίσματα του ΟΑΚΑ, όμως, σε πείσμα των εμπαθών, η Basket League βρίσκει τρόπους να γίνεται επίκεντρο διεθνούς συζήτησης.
Οσα έγιναν από το απόγευμα της Παρασκευής μέχρι και το τζάμπολ των αγώνων με επίκεντρο τον πολυσυζητημένο πλέον αγώνα του πρωταθλήματος Κολοσσός - Ιωνικός και σε σχέση με τις στοιχηματικές εταιρίες, αποδεικνύει περίτρανα ότι η Basket League και προσελκύει το ενδιαφέρον παικτών ως άκρως ενδιαφέρον πρωτάθλημα και κρατάει σε διαρκή εγρήγορση την παγκόσμια μπασκετική κοινότητα, από Μάλτσα μέχρι Μαλαισία, για να πληροφορείται τις ξαφνικές αλλαγές στις συνθέσεις των ομάδων. Από χθες το βράδυ εξάλλου, η ειδησεογραφία στις χώρες και των σοβαρών πρωταθλημάτων έχει χώρο και για τη Basket League. Είναι κι αυτό μια κατάκτηση και όποιος την αρνείται θέλει το κακό του μπάσκετ.