14.3 C
Athens
Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου, 2024

H “βασίλισσα” με τους περισσότερους ακόλουθους

Τα social media έχουν μετατραπεί σε ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο ή αν προτιμάτε ένα πολύ αποτελεσματικό όπλο, με τα θετικά και τα (πολλά) αρνητικά του στον αθλητισμό. Θεωρείται αδιανόητο ομάδα, ομοσπονδία, λίγκα και σιγά σιγά οι παίκτες να μην έχουν επίσημους λογαριασμούς σε facebook, twitter, instagram, youtube και σε πολλά ακόμη που γεννιούνται σχεδόν καθημερινά. Για πολλούς είναι δείγμα της δημοτικότητας μιας ομάδας. Αν είναι όντως έτσι η Ρεάλ Μαδρίτης τα καταφέρνει κάτι παραπάνω από καλά, καθώς βρίσκεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως στο facebook, μπαίνοντας "σφήνα" στις ομάδες του ΝΒΑ.

Η έρευνα που έγινε φέρνει στην πρώτη θέση της λίστας του Λος Άντζελες Λέικερς, ακολουθούν οι Σικάγο Μπουλς και στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ρεάλ Μαδρίτης, αφήνοντας πιο πίσω τις άλλες ομάδες του ΝΒΑ και πολύ, πολύ πιο πίσω τις άλλες ομάδες της Ευρωλίγκας. Δείτε τις 20 πρώτες ομάδες σε ... like στο facebook. Την ισπανική ομάδα ακολουθούν 15,9 εκατομμύρια φίλαθλοι. Δώδεκα ομάδες του ΝΒΑ έχουν κάτι λιγότερο από 2 εκατομμύρια like, ανάμεσά τους και οι Μιλγουόκι Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο.

Οι αριθμοί αυτοί φαντάζουν εξωπραγματικοί για την Ευρωλίγκα. Και μάλλον η δημοτικότητα Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα, που είναι στην πρώτη και δεύτερη θέση της λίστας -με τεράστια διαφορά- μέσα από το ποδόσφαιρο, έχει παίξει το ρόλο της. Πίσω από την πρώτη Ρεάλ Μαδρίτης με 15,9 ακόλουθους, βρίσκεται η Μπαρτσελόνα με 2,4 εκατομμύρια και στην τρίτη θέση είναι η μοναδική άλλη ομάδα με... επταψήφιο αριθμό, η Φενέρμαχτσε. Τηρουμένων των αναλογιών οι ελληνικές ομάδες δεν τα πάνε κι άσχημα, αφού ο Ολυμπιακός βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 404.000 followers (όπως λένε και στο χωριό μας) και ο Παναθηναϊκός στην πέμπτη με 388.000.

Ως μικρή... υποσημείωση θα πρέπει να μπει πως εκτός Ελλάδας το twitter είναι αυτό που δείχνει να έχει περισσότερη δυναμική στα social media σε ό,τι αφορά τις ομάδες, αφού θεωρείται πιο άμεσο και ιδανικότερο για να μεταφέρει την είδηση, αλλά και για την "μοιράσει". Ενώ πολύ ψηλά βρίσκεται και το instagram, καθώς μάλλον είναι περιττό να πούμε πως η εικόνα γίνεται το παν στις μέρες μας.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ