Η διάθεση των εισιτηρίων για το Final Four της Euroleague στο Βερολίνο, έχει ξεκινήσει. Ήδη από χθες, άνοιξε η πλατφόρμα pre-sale που παρέχει προτεραιότητα στους περσινούς κατόχους εισιτηρίου στο Final Four του Κάουνας. Σήμερα, μέσω της πλατφόρμας της Euroleague είχαν τη δυνατότητα να προμηθευτούν τα εισιτήρια τους και οι νέοι ενδιαφερόμενοι.
Βέβαια, αρχής γενομένης από την προηγούμενη σεζόν, υπάρχει ένας νέος τρόπος για τους φιλάθλους να αποκτήσουν τα εισιτήρια τους. Αυτό επιτυγχάνεται με τα λεγόμενα κουπόνια της κάθε ομάδας. Ουσιαστικά, ο κάθε ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να προμηθευτεί κουπόνια όλων των ομάδων της διοργάνωσης. Σε περίπτωση που η ομάδα αυτή της οποίας το κουπόνι αγοράστηκε, προκριθεί στις τέσσερις καλύτερες ομάδες, τότε ο αγοραστής αποκτά ένα εισιτήριο για το Βερολίνο.
Όμως προσοχή! Οι τιμές των κουπονιών μεταβάλλονται ανάλογα με τις πιθανότητες που συγκεντρώνει κάθε ομάδα για να βρεθεί στο Final Four. Για παράδειγμα, τα κουπόνια της Ρεάλ Μαδρίτης και της Μπαρτσελόνα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος από αυτά της Άλμπα και της Βιλερμπάν λόγω της τρέχουσας κατάταξης τους.
Εδώ να σημειωθεί πως η Euroleague παρέχει 100 κουπόνια για κάθε σωματείο. Επιπλέον, σε περίπτωση που οποιοσδήποτε αποκτήσει εισιτήριο μέσο κουπονιού, η θέση του στο γήπεδο θα είναι μαζί με τους αντίστοιχους οπαδούς τους συγκεκριμένης ομάδας στο κουπόνι.
Το ρίσκο στη συγκεκριμένη διαδικασία είναι πως αν μία ομάδα ενός κουπονιού που έχει προμηθευτεί ένας φίλαθλος δεν καταφέρει να φτάσει έως το Final Four του Βερολίνου, τότε τα λεφτά δεν επιστρέφονται και ουσιαστικά ο αγοραστής έχει βγει χαμένος.
Πάντως η Euroleague, με την διαδικασία αυτή, λύνει τα χέρια αρκετών ενδιαφερόμενων και προσθέτει και άλλους τρόπους απόκτησης ενός "μαγικού" χαρτιού για το μεγαλύτερο μπασκετικό συναπάντημα της χρονιάς.
Φώτης Χατζηδημητρίου (Φοιτητής Cmp Sports)