13.4 C
Athens
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Σφαιρόπουλος: “Να γιατί επέλεξα τον Γουίλτζερ…”

Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος παρευρέθηκε σε εκδήλωση του νέου  χορηγού της ΚΑΕ Ολυμπιακός, FLUO και αναφέρθηκε στην κατάσταση του Βασίλη Σπανούλη, την επερχόμενη αναμέτρηση με την Μπαρτσελόνα αλλά και τους λόγους της επιλογής του Κάιλ Γουίλτζερ.

Αρχικά ο κόουτς των «ερυθρόλευκων» εξήγησε τους λόγους επιλογής του Καναδού Φόργουορντ: «Τα χαρακτηριστικά που μου άρεσαν και είναι σημαντικά στο σύγχρονο μπάσκετ είναι το σουτ του από μακρινή απόσταση, όπως επίσης και το γεγονός ότι διαθέτει εξαιρετικό χαρακτήρα. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χαλάσει τις ισορροπίες μέσα στην ομάδα. Σίγουρα θα χρειαστεί χρόνο για να προσαρμοστεί. Χρόνος για να μάθει και να τον μάθουν. Ουσιαστικά είναι η πρώτη του επαγγελματική του ομάδα και σιγά-σιγά θα μπει σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Όταν δω ότι έχει μπει στο πνεύμα της ομάδας, θα τον βάλω και να παίξει. Χρειάζεται χρόνο, ωστόσο δεν θα βιαστούμε να τον βάλουμε».

Για την κατάσταση του αρχηγού του Ολυμπιακού:«Είναι στο τελευταίο στάδιο, πριν την επανένταξή του. Είναι θέμα χρόνου να επιστρέψει. Αισθάνεται καλύτερα αλλά όχι στο 100% ακόμα. Κάθε μέρα κρίνεται η παρουσία του. Στόχος είναι να δυναμώσουν οι μύες γύρω από το γόνατό του. Θα βλέπουμε μέρα με τη μέρα πως πηγαίνει η κατάστασή του και αναλόγως θα πράττουμε. Δεν μπορώ να απαντήσω πότε θα μπει κανονικά στις προπονήσεις».

Τέλος για την αναμέτρηση με την Μπαρτσελόνα δήλωσε:«Σίγουρα θα αντιδράσουν γιατί προέρχονται από πέντε αρνητικά αποτελέσματα. Όπως είπαν και ο γενικός διευθυντής και ο προπονητής της Μπαρτσελόνα. Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι και θα πρέπει να είμαστε πιστοί στο πλάνο μας για να μπορέσουμε να φύγουμε με το θετικό αποτέλεσμα».

Η παρουσία της συνεργασίας με την FLUO

Όλα αυτά ειπώθηκαν στο περιθώριο της συνεργασίας με την εταιρεία FLUO του Ομίλου "Μαυρογένης". Μιλώντας για την συμφωνία αυτή, ο Γενικός Διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Χρήστος Σταυρόπουλος, τόνισε: «Είμαστε σήμερα εδώ για να παρουσίασουμε με μεγάλη χαρά, τον νέο μας Χορηγό, τον Επιχειρηματικό Όμιλο Μαυρογένη και τα προϊόντα Gree και Fluo. Η συμφωνία αυτή με έναν ισχυρό ελληνικό επιχειρηματικό όμιλο είναι πιστή στο πρόγραμμα και στην στρατηγική μας να συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους σε κάθε τομέα, με εταιρείες και ανθρώπους που έχουν όραμα και αξίες και φυσικά επιθυμούν να πορευτούν μαζί μας σε αυτό τον δύσκολο αλλά συναρπαστικό δρόμο για την κατάκτηση της κορυφής, σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Η νέα αυτή συνεργασία θα χαρακτηρίζεται από νέες ιδέες, καινοτομία, πολλές προωθητικές ενέργειες και εκπλήξεις για τους φιλάθλους. Σύντομα θα έχουμε περισσότερες και πιο πλούσιες ανακοινώσεις. Εμείς θα κάνουμε τα πάντα από την πλευρά μας έτσι ώστε αυτή η συνεργασία να επιστρέψει στην εταιρεία πολλαπλάσια την επένδυση της καθώς και να συμβάλλουμε όσο μπορούμε στην επίτευξη των εταιρικών στόχων της. Παράλληλα, σκοπεύουμε να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο το digital πρόγραμμα μας και την προώθηση όλων των χορηγών μας μέσα από την πλατφόρμα των social media και όχι μόνο.

Εύχομαι κάθε επιτυχία στους νέους μας συνεργάτες και είμαστε σίγουροι ότι η μεγάλη οικογένεια του Ολυμπιακού και οι προσπάθειες της ομάδας μας, θα συμβάλλουν στο όραμα τους για ανάπτυξη και επιτυχίες».

Από την πλευρά του ο τεχνικός των ερυθρολεύκων, Γιάννης Σφαιρόπουλος, τόνισε: «Ως προπονητής του Ολυμπιακού και προερχόμενος από την Θεσσαλονίκη όπως και η εταιρία του ομίλου Μαυρογέννη, καλωσορίζω την FLUO στην νότια Ελλάδα, στον Πειραιά, την Αθήνα και γενικότερα σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη. Η συνεργασία με τον Ολυμπιακό, που είναι πρωταθλήτρια ομάδα με την εταιρεία FLUO που και αυτή είναι μια πρωταθλήτρια, θα αποδώσει καρπούς. Πιστεύω πως όταν δύο πρωταθλητές ενώνουν τις δυνάμεις τους φέρνουν ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Εύχομαι καλή αρχή στην συνεργασία μας. Η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού θα είναι πάντα κοντά στην FLUO. Μια τέτοια συνεργασία μόνο καρπούς έχει να αποδώσει. Εύχομαι ξανά καλή συνεργασία και μια αγαστή σχέση μεταξύ των δύο εταιριών».

 

Ο εκτελεστικός διευθυντής του Ομίλου «Μαυρογέννης», κ.Κωνσταντίνος Αράπης, υποστήριξε: «Εκ μέρους του ομίλου Μαυρογένη θα ήθελα να εκφράσω την μεγάλη μας χαρά, αλλά και την ευθύνη που νιώθουμε να συνδέουμε το νέο αλλά πολύ δυναμικό μας brand της τεχνολογίας FLUO με την ιστορικό ομάδα του Ολυμπιακού, την ομάδα που έχει κατακτήσει τρεις φορές το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και δώδεκα το πρωτάθλημα Ελλάδος. Ο Ολυμπιακός και ο όμιλος Μαυρογέννη έχουν κοινή αναφορά: τον πρωταθλητισμό. Όπως ο Ολυμπιακός έτσι και εμείς θέλουμε πάντοτε να είμαστε πρωταθλητές σε ότι και αν κάνουμε. Έτσι μετά από 25 χρόνια στον κλιματισμό με την μάρκα Gree τον παγκόσμιο ηγέτη στον κλιματισμό, συνεχίζουμε και ταυτόχρονα επενδύουμε στο FLUO. Το νέο brand προϊόντων τεχνολογίας που περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα από smartphones, tablet, accessorize και σύντομα πολλά ακόμα. Επίσης, όπως ο Ολυμπιακός έτσι και εμείς ξεπερνάμε κατά πολύ τα σύνορα της χώρας μας και στεκόμαστε επάξια και ισάξια σε ένα διεθνή στίβο. Τοποθετώντας τα προϊόντα FLUO σε πολλές αγορές και εξωτερικού και υλοποιώντας το όραμα του ομίλου μας για εξωστρέφεια και πολυεθνική παρουσία. Και φυσικά το FLUO ως επίσημος πλέον χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός τεκμηριώνει με τον καλύτερο τρόπο το σλόγκαν του: “What’s next”. Και αποδεικνύει ότι πάντα θα φέρνει νέα και θα χτίζει την σχέση του με τα δυναμικά κοινά που απευθύνεται, στηρίζοντας έμπρακτα τα ενδιαφέροντά τους. Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση, τον προπονητή και τους παίκτες της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού για την φιλοξενία τους σήμερα και να τους ευχηθώ καλή επιτυχία στην Ελλάδα και την Ευρώπη».

Σε ερώτηση για το ποια είναι τα κοινά στοιχεία της FLUO και του Ολυμπιακού, απάντησαν:

Χρήστος Σταυρόπουλος: «Κοινό χαρακτηριστικό μας είναι η καινοτομία και η ανάπτυξη. Και οι δύο είμαστε ανοικτοί σε νέα πράγματα και νέες προκλήσεις. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που μας συνδέουν και πιστεύω πως θα είναι μια πάρα πολύ επιτυχημένη συνεργασία».

Γιάννης Σφαιρόπουλος: «Όταν βλέπεις πως μια εταιρία ξεκινά από τα κλιματιστικά που πρωτοπορεί για 25 χρόνια και επεκτείνει την δραστηριότητά της σε νέες τεχνολογίες, βλέπεις ότι υπάρχει μια στρατηγική. Άρα αυτή η εταιρία έχει μια στρατηγική, ένα πλάνο, όπως και ο Ολυμπιακός ως διοίκηση, ως φιλοσοφία, η ομάδα… Υπάρχει μια στρατηγική με την οποία πορεύεται όλα αυτά τα χρόνια. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχουν κοινές στρατηγικές, που προσπαθούν να φτάσουν αμφότεροι στο υψηλότερο επίπεδο. Άρα το κοινό σημαντικό χαρακτηριστικό είναι η στρατηγική υψηλών στόχων των δύο εταιριών».

Κωνσταντίνος Αράπης: «Θεωρώ ότι η τεχνολογία είναι κάτι που έχει μπει πολύ έντονα τα τελευταία χρόνια στον αθλητισμό. Επίσης και τα κοινά που παρακολουθούν μπάσκετ και γενικότερα αθλητισμό, είναι κοινά που μας ενδιαφέρουν. Ένα από τα οράματά μας είναι να ωθήσουμε την νεολαία να ασχοληθεί με τα σπορ. Αυτό ήταν βασικό κριτήριο για εμάς, ώστε να συνδεθούμε με όσο περισσότερα αθλήματα γίνεται. Ειδικά στην δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών στην ελληνική επικράτεια, είναι πολύ σημαντικό όσοι μπορούν να συνεισφέρουν χρήματα στις ομάδες».

Για το αν η επιτυχημένη παρουσία του Ολυμπιακού στην Ευρώπη κάνει ένα κλικ παραπάνω στις εταιρίες και συγκεκριμένα στον όμιλο "Μαυρογέννης", για αυτή την χορηγία, ο κ.Αράπης, είπε:

«Φυσικά και μας κάνει κλικ, αλλά δεν επιλέξαμε τον Ολυμπιακό μόνο για αυτό. Είναι πολλά τα στοιχεία και η πορεία αυτή της ομάδας που μας έκανε να θέλουμε να έρθουμε κοντά της. Από κει και πέρα, η FLOU δεν δραστηριοποιείται μόνο στην ελληνική επικράτεια. Μας ενδιαφέρει η εξωστρέφεια, ήδη έχουμε δικά μας γραφεία στην Κωνσταντινούπολη και είμαστε στις μεγαλύτερες αλυσίδες κινητής τηλεφωνίας στην Τουρκία. Υπάρχουν κι άλλες χώρες που προσπαθούμε και είμαστε σε νέο στάδιο νέων τοποθετήσεων των προϊόντων μας. Άρα για εμάς ήταν καθοριστικό το ότι ο Ολυμπιακός δεν κάνει μια πορεία στα στενά όρια της ελληνικής επικράτειας, αλλά… βγαίνει σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο».

Ο Χρήστος Σταυρόπουλος ερωτηθείς για το αν οι συνεχείς επιτυχίες και παρουσίες του Ολυμπιακού σε τελικούς "φέρνουν" χορηγικό ενδιαφέρον και από το εξωτερικό, απάντησε:

«Ο Ολυμπιακός είναι ένα brand πολύ αναγνωρίσιμο όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλο τον κόσμο. Να θυμίσω πως πρόσφατα δημοσιεύματα του εξωτερικού χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ως την πιο επιτυχημένη ομάδα της τελευταίας δεκαετίας. Το 50% των χορηγών μας είναι πολυεθνικές. Αυτό μόνο του δείχνει την δυναμική που έχει ο Ολυμπιακός ως brand. Ως εταιρία δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στους χορηγούς μας και κάνουμε τα πάντα ώστε η ανάπτυξη της ομάδας μας να συμβάλει στην ανάπτυξη και των χορηγών μας».

Σε ερώτηση αναφορικά με τι θα είναι ικανοποιημένη η FLUO από την συνεργασία της με τον Ολυμπιακό, ο κ.Αράπης, τόνισε:

«Εμείς πιστεύουμε πως θα ανέβει η αναγνωσιμότητα του brand μας. Οι περισσότεροι ακόμη δεν το γνωρίζετε, αλλά το επόμενο διάστημα θα είναι πολύ δυναμικό ώστε να μας γνωρίσει περισσότερο ο κόσμος. Πιστεύουμε πως ο Ολυμπιακός θα μας βοηθήσει τα μέγιστα, ώστε σε σύντομο χρονικό διάστημα ο κόσμος να εμπιστευτεί τα προϊόντα μας».

 



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ