Η Basket League άρχισε χωρίς τηλεοπτική συμφωνία. Και όταν μετά από 2-3 αγωνιστικές βρήκε μια τέτοια, στον ΕΣΑΚΕ οι περισσότεροι έκαναν τον σταυρό τους που θα είχαν το έσοδο που θεωρείται δεδομένο και είναι προκαθορισμένο μήνες πριν στα σοβαρά πρωταθλήματα του κόσμου και όλοι κατάλαβαν ότι το κρατικό κανάλι… έβγαλε την υποχρέωση.
Το πόσο… ενθουσιασμό έχουν στην ΕΡΤ που πήραν το πρωτάθλημα μπάσκετ φαίνεται από την αντιμετώπισή του. Το έξοδο έγινε για να έχει τους «αιώνιους» και 2-3 άλλα σωματεία με μεγάλη λαϊκή βάση το κανάλι που έχει χάσει κάθε μεγάλο αθλητικό γεγονός. Αυτούς καλοπλήρωσε αποσπασματικά για να λένε κάποιοι στον ΕΣΑΚΕ ότι… απέσπασαν καλό πακέτο χρημάτων. Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό, στον ΕΣΑΚΕ κάτι πρέπει να πουν, εδώ το πρωτάθλημα δεν έχει ακόμα κεντρικό χορηγό!
Πώς αντιμετωπίζει λοιπόν η ΕΡΤ το… προϊόν; Από το στούντιο! Μία ήταν ματς του Απόλλωνα Πάτρας, μία επόμενη του Προμηθέα, χθες του Κολοσσού. Οι περιγραφές γίνονται από την Αγία Παρασκευή αφού δεν εγκρίνονται μετακινήσεις για λόγους οικονομίας. Για την Πάτρα και τη Ρόδο μιλάμε, όχι το… Ντουμπάι. Και μπορεί οι δημοσιογράφοι κατά κανόνα να φέρνουν σε πέρας την αποστολή τους, όπως η άρτια χθεσινή μετάδοση του αγώνα του Κολοσσού με τον ΠΑΟΚ, αλλά αυτό δε σώζει κάτι. Δεν ξέρεις τι γίνεται στο γήπεδο, δεν ακούς τους πρωταγωνιστές, δεν, δεν… Και η μετάδοση με... μονοκάμερο, άλλες εποχές, μακρινές, ρομαντικές... Χωρίς κοντινά, χωρίς ριπλέι.
Είχαμε που είχαμε λοιπόν το… προϊόν να μεταδίδεται κατά κόρον από το διαδίκτυο και το ERTflix, τώρα έχουμε και τις μεταδόσεις από το στούντιο για οικονομία ποσών που άντε να είναι 2-3 κατοστάρικα το κάθε ταξίδι. Προϊόν, όχι παίξε – γέλασε.