Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το Basketball Champions League διοργάνωσε σεμινάριο μάρκετινγκ και ψηφιακών μέσων για τις ομάδες του. Η διαφορά σε σχέση με τις προηγούμενες φορές ήταν ότι φέτος το σεμινάριο διοργανώθηκε διαδικτυακά, λόγω κορωνοϊού. Παρ' όλα αυτά το παρακολούθησαν 64 εκπρόσωποι από όλες τις ομάδες.
Στο σεμινάριο παρουσιάστηκαν ορισμένες καινοτόμες μέθοδοι μάρκετινγκ, που στοχεύουν στη χάραξη καλύτερης στρατηγικής όσον αφορά την παρουσία στα ψηφικά μέσα και την ανάμιξη των φιλάθλων στις πλατφόρμες της διοργάνωσης.
"Είναι μεγάλη μας χαρά να διοργανώνουμε ένα τέτοιο σεμινάριο για τις ομάδες μας. Ειδικά σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, όπου η ένταξη των φιλάθλων στις στρατηγικές σας είναι καθοριστικής σημασίας. Ο βασικός στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να ευθυγραμμιστούςν οι ομάδες σε στρατηγικές μάρκετινγκ και εμπορικής εκμετάλλευσης, αλλά επίσης να δοθεί έμφαση στις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρουν οι ομάδες μας. Αυτού του είδους οι συναντήσεις είνι μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας να μεγαλώσουμε την κοινότητά μας, να μοιραστούμε και να κερδίσουμε εμπειρία και να αναπτύξουμε τη διοργάνωση μαζί", ανέφερε στο χαιρετισμό του ο Πατρίκ Κομνηνός.