Απόλυτα ικανοποιημένη είναι η FIBA από την απήχηση που είχαν οι αγώνες των εθνικών ομάδων μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου στο πλαίσιο των «παραθύρων», που θεσπίστηκαν από την προηγούμενη σεζόν. Τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η παγκόσμια ομοσπονδία μετά τα τρία «παράθυρα» της α' φάσης των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2019 δικαιολογούν αυτή την ικανοποίηση.
Για πρώτη φορά και οι 80 χώρες που διεκδικούν μία θέση στην τελική φάση βρέθηκαν ταυτόχρονα σε δράση.
Υπήρχαν περισσότεροι παίκτες, περισσότερα και πιο θεαματικά παιχνίδια στην προσπάθεια που έκαναν οι ομάδες για να εξασφαλίσουν νίκες ζωτικής σημασίας.
Αποδείχτηκε επίσης ότι οι οπαδοί διακατέχονται από τεράστια επιθυμία να παρακολουθήσουν τις Εθνικές ομάδες σε δράση, καθώς 30 παιχνίδια σημείωσαν sold out.
Επιπλέον 1,1 εκατομμύριο φίλαθλοι απολαμβάνουν τώρα τη διαδρομή. Αυτός είναι ο αριθμός των φιλάθλων που άρχισαν να ακολουθούν το λογαριασμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου της FIBA στο Facebook, στο Weibo, στο Instagram και στο Twitter από την έναρξη των Προκριματικών.
Πολλοί από αυτούς τους θεατές, που ήταν παρόντες στα γήπεδα ή έμειναν στο σπίτι, δεν παρακολούθησαν απλά τη δράση ζωντανά, αλλά μέσω των social media παρακολούθησαν highlights, συνεντεύξεις, θεαματικές φάσεις και όλο το υλικό που δημοσιεύτηκε στους λογαριασμούς μετά τα παιχνίδια. Καταγράφηκαν 55 εκατομμύρια προβολές βίντεο στο πρώτο «παράθυρο», τον Νοέμβριο, 60 εκατομμύρια προβολές στο δεύτερο «παράθυρο» τον Φεβρουάριο και 87 εκατομμύρια προβολές για τα παιχνίδια που έγιναν στα τέλη Ιουνίου και αρχές Ιουλίου, σημειώνοντας μία αύξηση 35% για το τρίτο «παράθυρο».
Στο γράφημα φαίνεται ότι:
Στο 3ο Παράθυρο:
987 ήταν οι παίκτες που αγωνίστηκαν
80 οι χώρες που συμμετείχαν
88 τα παιχνίδια που διεξήχθησαν
39 τα γήπεδα που φιλοξένησαν αγώνες
62 τα κανάλια που μετέδωσαν τους αγώνες
157 οι περιοχές που πήγε στα σπίτια η εικόνα των Προκριματικών
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
348εκ. άνθρωποι έκαναν reach στα διάφορα κανάλια του ψηφιακού περιεχομένου (social media)
87εκ προβολές βίντεο
100 χιλιάδες λήψεις της εφαρμογής του Παγκοσμίου Κυπέλλου
2εκ. φίλαθλοι ακολούθησαν το γκρουπ του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Facebook