Το Basketball Champions League είναι μία από τις διοργανώσεις που δίνει ιδιαίτερη βάση στα social media, αναγνωρίζοντας τη μεγάλη απήχηση που αυτά έχουν εν έτη 2018. Κάτι αντίστοιχο λοιπόν φροντίζουν να κάνουν και οι ομάδες που συμμετέχουν στη διοργάνωση.
Σε πρόσφατη έρευνα της διοργανώτριας αρχής, καταγράφηκε λίστα με τις ομάδες που έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την ελληνική εκπροσώπηση να είναι ιδιαιτέρως δυνατή. ΠΑΟΚ και ΑΕΚ κατέλαβαν την 4η και 5η θέση αντίστοιχα, ενώ στην κορυφή της δεκάδας βρέθηκε η Μπεσίκτας, με Στρασμπούρ και Μπάμπεργκ να ακολουθούν.
https://twitter.com/BasketballCL/status/1057646528595218432