18.1 C
Athens
Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024

Ευρωλίγκα: Στην Μπάγερν το πρώτο βραβείο Μάρκετινγκ (pic)

Tα βραβεία Μάρκετινγκ της σεζόν που τελείωσε ανακοίνωσε η Ευρωλίγκα, με την Μπάγερν Μονάχου να παίρνει την πρώτη διάκριση στη σεζόν 2020-21.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η Ευρωλίγκα, στα πλαίσια του Clubs Business Meeting που διεξήχθη την Πέμπτη στην Μπαρτσελόνα, ανακοινώθηκαν οι διακριθέντες για τα Marketing Awards της σεζόν 2020-21. Η Μπάγερν Μοονάχου, πήρε το χρυσό βραβείο για τον Virtual Audi Dome, το ψηφιακό πρότζεκτ που προσπάθησε να επαναφέρει στους φιλάθλους την "εμπειρία" της δια ζώσης παρουσίας στο γήπεδο, με περιεχόμενο στους αγώνα, pregame shows, ψηφιακό κατάστημα και κλήσεις με μέλη του συλλόγου.

Η Αναντολού Εφές κέρδισε το ασημένιο βραβείο με το πρότζεκτ της ψηφιακής εξέδρας, στο οποίο οι οπαδοί που συμμετείχαν στα παιχνίδια της ομάδας στην Σινάν Ερντέμ Αρίνα εξασφάλιζαν τη θέση του ψηφιακά στο γήπεδο, ενώ η ομάδα τους προσέφερε και pre-game show κατά τη διάρκεια των warm ups. Τέλος, ο Ερυθρός Αστέρας κέρδισε το χάλκινο βραβείο, εξαιτίας την συνολικής εμπειρίας την ώρα του αγώνα και του τρόπου που παρέμεινε συνδεδεμένος με το κοινό του.

https://twitter.com/EuroLeague/status/1413064448424697859



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ