15.1 C
Athens
Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024

Τόπο στα νιάτα

Έχοντας πέντε παίκτες με διψήφιο αριθμό πόντων και χωρίς να πατήσει πολύ δυνατά το πόδι στο γκάζι, η ΑΕΚ νίκησε στο ΟΑΚΑ τον Κόροιβο με 86-60, σε ένα παιχνίδι, στο οποίο ο Σωτήρης Μανωλόπουλος είχε για πρώτη φορά τη δυνατότητα να κάνει συντήρηση δυνάμεων και να δώσει χρόνο συμμετοχής στο νέο αίμα της ομάδας. Μωραΐτης, Τσαλμπούρης και Αγραβάνης έπαιξαν για αρκετά λεπτά και καταχειροκροτήθηκαν από τους λιγοστούς φίλους της Ένωσης, που βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ.

Κόντρα σε ό,τι πρεσβεύει ο Σωτήρης Μανωλόπουλος, η ΑΕΚ κυριάρχησε στο πρώτο ημίχρονο χάρη στην επίθεσή της. Η άμυνά της δεν ήταν καλή, προφανώς λόγω της κόπωσης από τα ψυχοφθόρα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό και τη Στρασμπούρ, που προηγήθηκαν. Οι παίκτες του Κοροίβου και έτρεξαν και επιθετικά ριμπάουντ μάζεψαν (7 στο πρώτο μέρος) και μόνο 6 λάθη έκαναν, αφού δεν πιέστηκαν πολύ, και μέχρι το τέλος του πρώτου δεκαλέπτου ήταν κοντά στο σκορ. Δεν μπόρεσαν όμως να μείνουν περισσότερο, διότι ήταν πολύ άστοχοι από την περιφέρεια. Με 1/10 τρίποντα στο πρώτο μέρος, δεν είχαν ελπίδες.

Πολύ περισσότερο από τη στιγμή που τα σουτ της ΑΕΚ από την άλλη μεριά έμπαιναν. Οι παίκτες της Ένωσης με εμφανώς καλύτερη ψυχολογία πλέον και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση ευστοχούσαν κατά συρροήν έξω από τη γραμμή των 6.75μ. Ο Λαρεντζάκης έκανε την αρχή, οι Γκριν, Μπάρλοου και Σάκοτα ακολούθησαν και κάποια στιγμή η ΑΕΚ είχε 7/11 τρίποντα, που της επέτρεψαν να "χτίσει" μια καλή διψήφια διαφορά από το 13' και μετά. Τότε το σκορ έγινε 38-27, στο 16' έγινε 45-29 και η Ένωση είχε πλέον κυριαρχήσει, αφού η επίθεσή της λειτουργούσε καλά και έβρισκε λύσεις από πολλούς παίκτες.

Ο Σωτήρης Μανωλόπουλος δε, βλέποντας τον αγώνα να εξελίσσεται κατ' αυτό τον τρόπο χρησιμοποίησε από το πρώτο μέρος τους 11 από τους 12 παίκτες της 12άδας σε μια προσπάθεια να μοιράσει το χρόνο και να κρατήσει φρέσκους τους πιο... παιγμένους παίκτες. Πήραν λεπτά συμμετοχής και οι Μωραΐτης, Τσαλμπούρης και ο μόνος που δεν έπαιξε ήταν ο νεαρός Αγραβάνης, ο οποίος πήρε την τελευταία στιγμή τη θέση στη 12άδα του Μπάντζα Σι. Ο Γάλλος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το αυτί του και χρειάστηκε το πρωί του Σαββάτου να υποβληθεί σε μια μικρή επέμβαση, οπότε ήταν αδύνατο να παίξει.

Στο δεύτερο ημίχρονο το σκηνικό άλλαξε, διότι η ΑΕΚ έχασε εντελώς την επαφή της με το αντίπαλο καλάθι. Από την περιφέρεια αυτή τη φορά εκτόξευε... τούβλα, που κόντεψαν να γκρεμίσουν το καλάθι, inside game δεν είχε πλην ελάχιστων εξαιρέσεων, έτσι "κόλλησε" επιθετικά και έδωσε στον Κόροιβο τη δυνατότητα να πλησιάσει, αλλά αυτός δεν την εκμεταλλεύτηκε. Παρότι αρχικά το δίδυμο Κάρσον-Πόλσεϊ στην περιφέρεια, έδειξε διάθεση για... ζημιές, στη συνέχεια "κόλλησε" κι αυτό, έτσι το μόνο που μπόρεσε να κάνει η ομάδα της Αμαλιάδας ήταν να μειώσει στους 10 (55-45) στο 25'.

Άλλο δεν μπόρεσε να πλησιάσει, διότι η ΑΕΚ έβγαλε δυο-τρεις καλές άμυνες, βρήκε κάποιες επιθετικές λύσεις από βολές και επανέφερε το προβάδισμά της σε επίπεδα ασφαλείας. Στις αρχές της τελευταίας περιόδου και χωρίς να παίζει σε ιδιαίτερα υψηλό ρυθμό προηγήθηκε με 71-51 και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος. Ο Κόροιβος δεν είχε πια δύναμη να παίξει άμυνα ούτε καθαρο μυαλό για να επιτεθεί σωστά, έστι η ΑΕΚ δεν κινδύνεψε και ο Σωτήρης Μανωλόπουλος έβαλε στην πεντάδα μαζί και τους τρεις νεαρούς, που είχε στη διάθεσή του. Τους Μωραΐτη, Τσαλμπούρη και Αγραβάνη, που αποθεώθηκαν από τον κόσμο.

ΤΟ ΦΙΤΙΛΙ: Αν θα πρέπει να διαλέξει κανείς έναν παίκτη που διακρίθηκε ιδιαίτερα από την ΑΕΚ, θα στεκόταν στον Γιαννούλη Λαρεντζάκη για ένα και μόνο λόγο. Με τους 11 πόντους που πέτυχε στην πρώτη περίοδο και τα δύο τρίποντά του, ουσιαστικά έδωσε το έναυσμα ώστε να ξεφύγει η χαλαρή μέχρι εκείνη την ώρα ομάδα του και να "χτίσει" διψήφια διαφορά. Μετά τα πράγματα έγιναν πιο απλά...

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ: Στο 16' η ΑΕΚ είχε 7/11 τρίποντα. Τελείωσε με 8/29, που σημαίνει ότι στα επόμενα 24 λεπτά είχε 1/18! Τούτη η αστοχία πάντως δεν της κόστισε, διότι στο μεταξύ είχε ξεφύγει αρκετά και ο Κόροιβος δεν μπορούσε να γυρίσει το παιχνίδι.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΔΩ



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ