23.9 C
Athens
Σάββατο, 5 Οκτωβρίου, 2024

Και εγένετο G League! (vids)

Το γνώρισαμε ως NBDL, μετά έγινε D-League και από τούδε και στο εξής θα ονομάζεται G League. Όπου G το αρχικό γράμμα της εταιρείας Gatorade, που παράγει ισοτονικά ποτά και πάσης φύσεως συμπληρώματα διατροφής για αθλητές και η οποία είναι ο νέος χορηγός του αναπτυξιακού πρωταθλήματος του ΝΒΑ.

Ενός πρωταθλήματος το οποίο από το 2001, που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του, αναπτύσσεται διαρκώς και φέτος υπολογίζεται ότι παρακολούθησαν τους αγώνες του σχεδόν 1,5 εκατομμύριο θεατές. Συμπληρώθηκαν έτσι οκτώ συνεχόμενα χρόνια με πάνω από 1 εκατομμύριο θεατές.

Η G League βγάζει λεφτά, λοιπόν, γι' αυτό προσελκύει και μεγάλους σπόνσορες, αλλά όχι μόνο. Ο βασικός στόχος της είναι να βγάζει παίκτες και φαίνεται πως τον εξυπηρετεί μια χαρά. Τα διαθέσιμα στοιχεία αναφέρουν ότι το 65% των παικτών που επελέγησαν στο περσινό ντραφτ του ΝΒΑ έπαιξαν κάποια στιγμή φέτος στη G League (μεταξύ αυτών και ο Γιώργος Παπαγιάννης), ενώ το 44% των παικτών που είχαν θέση στα ρόστερ των ομάδων του ΝΒΑ όταν τελείωσε η σεζόν, είχαν προηγουμένως περάσει από τη G League.

Η φάμπρικα δουλεύει καλά, γι' αυτό και από την επόμενη σεζόν θα μεγαλώσει. Οι ομάδες της G League θα αυξηθούν σε 26, από 22 που ήταν μέχρι φέτος, ενώ οι 22 εξ αυτών θα είναι ιδιοκτησίας ομάδων του ΝΒΑ. Καθότι αυτός είναι ο ρόλος της λίγκας. Προπαρασκευαστικός για το ΝΒΑ. Από την άλλη βέβαια και η Gatorade θα δοκιμάζει τα νέα προϊόντα της στη G League προτού τα προωθήσει στο ΝΒΑ, ώστε να είναι και οι δύο συνέταιροι ευχαριστημένοι.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ