18.3 C
Athens
Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024

ΕΣΑΚΕ: Nέος Eπιχειρησιακός Διευθυντής ο Κωνσταντίνος Μουλίνος

Στην δημιουργία της θέσης του επιχειρησιακού διευθυντή προχώρησε ο ΕΣΑΚΕ, με τον ρόλο αυτό να αναλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Μουλίνος, ύστερα από ψηφοφορία των ομάδων του συνδέσμου.

Σε μία κίνηση η οποία στόχο έχει την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία του Συνδέσμου, ο ΕΣΚΑΕ δημιούργησε μία νέα θέση στο διοικητικό οργανόγραμμά του και συγκεκριμένα αυτή του Επιχειρησιακού Διευθυντή (Chief Operating Officer). Τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Μουλίνος, η επιλογή του οποίου ήρθε ύστερα από ψηφοφορία που έγινε μεταξύ των μελών του Δ.Σ.

Ο κ. Μουλίνος, ο οποίος ήταν ένας εκ των δέκα υποψηφίων που απέστειλαν το βιογραφικό τους, δηλώνοντας ενδιαφέρον για αυτή τη θέση, αποτέλεσε την πρόταση του προεδρείου, η οποία και υπερψηφίστηκε με 12 θετικές ψήφους και ένα λευκό, το οποίο ήρθε από την πλευρά της ΑΕΚ. Ο νέος Επιχειρησιακός Διευθυντής του Συνδέσμου προέρχεται από την αγορά της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, δίχως δηλαδή να έχει κάποια άμεση σύνδεση με τον χώρο του μπάσκετ.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις αρμοδιότητές του ως Επιχειρησιακός Διευθυντής, αυτές ορίστηκαν και κοινοποιήθηκαν στην πρόσκληση κατάθεσης βιογραφικών που είχε κάνει ο ΕΣΑΚΕ τον περασμένο Ιούνιο και είναι οι εξής:

-Κατάρτιση και αναθεώρηση του επιχειρησιακού σχεδίου του Συνδέσμου, το οποίο εγκρίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο

-Υλοποίηση και εκτέλεση της στρατηγικής του Συνδέσμου

-Συνεργασία με τη Διοίκηση με σκοπό την προτεραιοποίηση ενεργειών και την ευθυγράμμιση των στόχων και δράσεων με τους στόχους του Στρατηγικού Σχεδίου

-Συντονισμός των λειτουργιών όλων των Διευθύνσεων και Τμημάτων του Συνδέσμου προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι τους

-Συστηματική παρακολούθηση του ετήσιου και μηνιαίου προϋπολογισμού του Συνδέσμου και υποβολή των σχετικών αναφορών προς το Διοικητικό Συμβούλιο

-Διενέργεια ύστερα από εντολή του Προέδρου του ΔΣ των επαφών με εταιρείες και οργανισμούς για την σύναψη εμπορικών συμφωνιών και την επίτευξη συμφωνιών χορηγιών και την ολοκλήρωση των τελικών συμφωνιών ύστερα από την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου

-Επίβλεψη της διαμόρφωσης του πλήρους προγράμματος αγώνων σε συνεργασία με Διευθυντή Αγωνιστικού Τμήματος

-Επίβλεψη και εξασφάλιση της άψογης διοργάνωσης του πρωταθλήματος

-Εκπόνηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας, του Κανονισμού Προμηθειών και όλων των Κανονισμών που αφορούν τη διεξαγωγή του Πρωταθλήματος σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, τα οποία θα υποβάλλονται προς έγκριση στα αρμόδια όργανα του Συνδέσμου

-Σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένων στρατηγικών μάρκετινγκ

-Επίβλεψη του τμήματος marketing και επικοινωνίας και παροχή καθοδήγησης και feedback στο τμήμα μάρκετινγκ και χορηγιών

-Δημιουργία ιδεών για εκδηλώσεις ή δραστηριότητες προώθησης και αποτελεσματική διοργάνωσή τους

-Παρακολούθηση προόδου και υποβολή αναφορών απόδοσης

-Πραγματοποίηση γενικής έρευνας αγοράς για την παρακολούθηση των τάσεων και των κινήσεων μάρκετινγκ



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ