Τις αρχές και τη νέα φιλοσοφία του ΕΣΑΚΕ στο επίπεδο του marketing και των χορηγιών του, παρουσίασαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της λίγκας και ο διευθυντής marketing και επικοινωνίας Νίκος Καραχάλιος στο «Παναθηναϊκό Στάδιο».
Ο κ.Γαλατσόπουλος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Επιλέξαμε αυτό τον ιστορικό χώρο για την σημερινή παρουσίαση της νέας στρατηγικής marketing και χορηγιών του ΕΣΑΚΕ, που έχει την ονομασία «360ο», λόγω της προσπάθειας για μια ολόκληρη στροφή στην λειτουργία του ΕΣΑΚΕ. Θέλουμε να συνδέσουμε το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του ελληνικού μπάσκετ. Η νέα μας στρατηγική έχει διαμορφωθεί από τα διδάγματα του παρελθόντος και από τον σεβασμό στη μεγάλη παράδοση του αθλήματος στη χώρας μας με σύγχρονες μεθόδους και σκοπό ένα καλύτερο παρόν και μέλλον για το ελληνικό μπάσκετ, το πρωτάθλημα μας και όλες τις ομάδες που καλλιεργούν το αγαπημένο μας σπορ.
Η νέα φιλοσοφία marketing και χορηγιών του ΕΣΑΚΕ, εντάσσεται στο πλάισιο της εντολής που πήραμε τον Ιούλιο του 2017 από την Γενική Συνέλευση μας για αλλαγή της πορείας της Basket League με στόχο την ανάπτυξη του επαγγελματικού μπάσκετ».
Ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ συνέχισε λέγοντας: «Βασικός στόχος μας είναι να δώσουμε την δυνατότητα στις ομάδες να αναπτυχθούν και η STOIXIMAN.GR Basket League να γίνει στο άμεσο μέλλον ακόμη πιο ανταγωνιστική, αλλά και ανταποδοτική στους επενδυτές, που «ματώνουν» για να προσφέρουν θέαμα, χαρά και συγκινήσεις στους φιλάθλους.
Ο Βαγγέλης Γαλατσόπουλος έκανε και απολογισμό της προεδρίας του στον ΕΣΑΚΕ: «Συμπληρώνεται ένας χρόνος από τότε που ανέλαβα την προεδρία με την ψήφο όλων την ομάδων. Ξέρω που βρίσκομαι και τι χρειάζεται. Πολλή δουλειά και συνεργασία όλων για έναν κοινό στόχο. Όλοι μαζί, και να το εννοούμε στην πράξη. Τον περασμένο Μάρτη που πήγα δεν υπήρχε συμβόλαιο και τρέχαμε ως την έναρξη του πρωταθλήματος να βρούμε τηλεοπτική στέγη. Δεν υπήρχε μάρκετινγκ στον ΕΣΑΚΕ. Είχε μάθει αλλιώς ο ΕΣΑΚΕ στα εύκολα κρατικά χρήματα.
Ξεκινήσαμε να οργανώσουμε το τμήμα μάρκετινγκ. Αρχίσαμε να φέρνουμε χορηγούς και φέραμε δύο πολύ σοβαρές εταιρίες. Έτσι και σήμερα μπορούμε να παρουσιάσουμε ένα πλάνο μέσα από τις διαδικασίες, με το διοικητικό συμβούλιο, τα τμήματα μάρκετινγκ των ομάδων.
Θέλουμε δυνατό ΕΣΑΚΕ που θα είναι προς όφελος των ομάδων. Θα γίνει δουλειά. Με τις επικοινωνίες που υπάρχουν με όλες τις ΚΑΕ, όλοι συμφωνούμε στο όλοι μαζί. Συζητούμε κι άλλα πράγματα όπως το καταστατικό του ΕΣΑΚΕ που πρέπει να αλλάξει. Υπάρχει άριστη επικοινωνία και με την ομοσπονδία και το υπουργείο αθλητισμού, με το οποίο συνεργαζόμαστε και εν όψει και του νέου αθλητικού νόμου.
Έχουμε συζητήσει να είναι πιο αυστηρό το πλαίσιο για τον έλεγχο της ΚΑΕ και να γίνουν πιο γρήγορες οι διαδικασίες ώστε να μην κάνουμε κλήρωση με ομάδα χ και ομάδα ψ. Όλες οι κινήσεις είναι για το καλό της λίγκας και το καλό των ομάδων.
Έχω να ανακοινώσω, επίσης, ότι χορηγός του νέου παιχνιδιού Basket League Predictor, το οποίο θα λειτουργήσει κατά την διάρκεια των πλέι οφ σε μικροσάιτ στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ θα είναι η εταιρεία «Λουξ».
Ο κ.Καραχάλιος αφού παρουσίασε με λεπτομέρειες το χορηγικό πλάνο του ΕΣΑΚΕ, αποκάλυψε: "Έχουμε και μια έκπληξη για το τέλος. Ο ΕΣΑΚΕ θα δημιουργήσει με την έναρξη των πλέι οφ ένα νέο παιχνίδι, το Basket League Predictor, στο οποίο οι φίλαθλοι θα έχουν την ευκαιρία να προβλέψουμε τους νικητές των αγώνων. Οι νικητές θα συγκεντρώνουν bonus και ανάλογα με την τελική κατάταξη τους θα κερδίσουν δώρα όπως εισιτήρια αγώνων, μπάλες κ.ο.κ».
Photo Credits: Eurokinissi