Με τον Αντριέν Μοερμάν να «ξυπνά» τους υπόλοιπους παίκτες του Αταμάν στο δεύτερο ημίχρονο, η Εφές αρκέστηκε σε εκείνο το διάστημα, για να κάμψει με 84-76 την αντίσταση της πολύ καλής στο πρώτο 20λεπτο Άλμπα Βερολίνου, προκειμένου να κρατήσει σταθερή την επαφή της με την οκτάδα της Ευρωλίγκα.
Βρίσκοντας λύσεις σε αρκετούς παίκτες της, την ώρα που η Εφές... τα είχε σπάσει, η Άλμπα βρισκόταν σε καλύτερη θέση στο πρώτο εξάλεπτο (3-10), αλλά ένα σερί 8-0 «αφύπνισε» τους γηπεδούχους, με τη μαχητικότητα του Μοερμάν να φέρνει την ισορροπία (18-18). Οι δύο ομάδες για μερικά ακόμη λεπτά εναλλάσσονταν στο σκορ, αλλά εκεί ανέλαβε δράση ο Γκρέιντζερ, με τους Γερμανούς να ξεφεύγουν από αυτό το προσωπικό «ξέσπασμα» και να έχουν το πάνω χέρι στο ημίχρονο (36-44).
Στην τρίτη περίοδο ήταν σειρά της Εφές να αξιοποιήσει τη βελτιωμένη της άμυνα, με τον Μοερμάν να βρίσκει λύσεις από μακριά και τον Ντάνστον να κυριαρχεί στις δύο πλευρές του παρκέ, για να έρθει το προβάδισμα στα μέσα της (51-49). Ο Μίτσιτς, εκεί, επίσης «ξύπνησε» και αυτό φάνηκε άμεσα στο σκορ, βάζοντας τους Τούρκους σε θέση οδηγού (62-53). Αρκετοί παίκτες του Αταμάν, πια, είχαν αρχίσει να βρίσκουν ρυθμό και δεν άφησαν μέχρι το τέλος κανένα περιθώριο στους φιλοξενούμενους να πιστέψουν σε κάποια ανατροπή.
Δεκάλεπτα: 18-18, 36-44, 62-53, 84-76
ΕΝΑΣ ΓΑΛΛΟΣ ΤΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΕ: Ο Αντριέν Μοερμάν είναι ο... ορισμός του τίμιου παίκτη, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ομάδα του, και ήταν εκείνος, που με το επιθετικό του «κρεσέντο» στην τρίτη περίοδο «αφύπνισε» την υπόλοιπη ομάδα. Ο Γάλλος φόργουορντ σημείωσε 15 πόντους και οκτώ ριμπάουντ, ξεχωρίζοντας μεταξύ άλλων, που έκαναν καλή δουλειά στο δεύτερο ημίχρονο.
ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ: Η ελαφρά διαφορά των τριών κατοχών υπέρ της Εφές (τέσσερα παραπάνω επιθετικά ριμπάουντ για εκείνη, ένα λιγότερο λάθος για την Άλμπα), σε συνδυασμό με την εξίσου μικρή διαφορά στα σουτ εντός παιδιάς (62.1%-61.8% στα δίποντα και 37.5%-34.6% στα τρίποντα), κάνουν τη διαφορά, όταν μιλάμε για όχι μεγάλη απόκλιση στη διαφορά.
Δείτε τα στατιστικά του αγώνα ΕΔΩ.