Στην αλλαγή της οπτικής ταυτότητά του προχώρησε το ΝΒΑ, το οποίο αποφάσισε να διαμορφώσει το λογότυπό του.
Για πρώτη φορά σε 48 χρόνια, η διοργανώτρια αρχή του «μαγικού κόσμου» συμφώνησε σε μικροαλλαγές στο σήμα του, τόσο σε εμπορικά προϊόντα και είδη ένδυσης όσα και σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Βέβαια, ουσιαστικά, το λογότυπο το οποίο χρονολογείται από το 1969 παραμένει το ίδιο, με ορισμένες αλλαγές στην τυπογραφία και τα χρώματα. Συγκεκριμένα, όπως αποφασίστηκε, υπήρξε αλλαγή της γραμματοσειράς, με πιο λεπτά και πιο ψηλά γράμματα, ενώ τα χρώματα του logo έχουν πλέον πιο έντονες τις αποχρώσεις του κόκκινου και του μπλε. Το νέο λογότυπο, μάλιστα, έκανε το ντεμπούτο του στο summer league του ΝΒΑ 2017, αν και λίγοι το παρατήρησαν.